Navigatie

Veel gestelde vragen

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerst bij de veelgestelde vragen of het antwoord erbij staat. Mocht je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, dan is Wilma's Hobby telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-51047164 Je kunt ook altijd contact opnemen via e-mail info@wilmashobby.nl, we streven ernaar deze iedere werkdag én in het weekend te beantwoorden.


Webshop vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product die je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'Voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal, waarna je het product in de winkelwagen kunt plaatsen. Door te klikken op 'Winkelwagen' zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 van 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat gedaan moet worden, en wanneer je de betaling uit kunt voeren (vooraf overmaken, betalen via Multi Safe Pay). Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.

Kan ik hulp krijgen bij bestellen?
Geen enkel probleem! Wilma's Hobby is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-51047164 Je kunt ook altijd een e-mailtje sturen naar info@wilmashobby.nl, er wordt naar gestreefd om iedere werkdag én in het weekend via e-mail vragen te beantwoorden.

Zijn alle producten op voorraad in de webshop? 
In principe zijn alle producten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad, tenzij anders aangegeven. Er wordt naar gestreefd om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen, om teleurstelling te voorkomen. Bij ieder product kun je ook precies zien hoeveel we deze nog op voorraad hebben (wijzigingen voorbehouden), dit is ook handig als je meerdere stuks van hetzelfde product wil aanschaffen.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?
Eens in de zoveel tijd geeft Wilma's Hobby zelf kortingscodes uit, welke in een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven van kortingscodes kun je je inschrijven voor de Nieuwsbrief of Wilma's Hobby volgen op Facebook. Ook kan er bij je bestelling een kaartje zitten met een kortingscode, omdat we hopen dat je nog een keertje bij ons komt winkelen.

Hoe werkt een kortingscode of cadeaubon code?

Je klikt de gewenste artikelen in je winkelwagentje en als je klaar bent ga je naar het afrekenen door op de knop "Bestellen" te drukken. Onderaan de volgende pagina het vakje "Kortingsbon / cadeaubon code" waar je de unieke code in kunt vullen. Bij de volgende stap zie je een overzicht van alle artikelen en het totaalbedrag min het bedrag van de kortingsbon / cadeaubon. Je kunt nu de bestelling verder afronden door je persoonsgegevens in te vullen en het eventuele openstaande bedrag af te rekenen. Wil je iemand verrassen met een cadeaubon? De cadeaubon kan ook direct bij de ontvanger afgeleverd worden. Geef een ander afleveradres in bij je bestelling.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij gebruiken je gegevens enkel om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jou toestemming. Wilma's Hobby zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?
Alle bestellingen worden verstuurd via DHL of PostNL, kosten van een standaardpakket zijn € 5,50 voor Nederland en België. Wilma's Hobby hanteert een gratis verzending bij een bestelling > € 50,- voor Nederland, en België.

Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
Mocht je in Veldhoven of de directe omgeving wonen dan is ophalen op afspraak mogelijk, neem dan even contact op via e-mail info@wilmashobby.nl of telefoon 06-51047164, om een afspraak te maken. Indien je hiervan gebruik wilt maken, kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. De verzendkosten worden dan automatisch van je factuur verwijderd. Bij het ophalen van je bestelling is het mogelijk om ter plekke het bedrag contant te voldoen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na ontvangst van je betaling wordt je bestelling bij elkaar gezocht, netjes verpakt en direct verzonden zodat het (in de meeste gevallen) al de volgende dag bij je bezorgd wordt. Wij proberen bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen nog dezelfde dag te verzenden. Wij zijn echter voor de bezorgtijden volledig afhankelijk van PostNL en kan het dus voorkomen dat het toch een dag later bezorgd wordt. Houdt ook rekening met weekenden, vakantieperiodes en feestdagen! PostNL bezorgd brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL of DHL, en zij doen twee afleverpogingen. Als er bij het afleveren niemand thuis is of geen gehoor wordt gegeven, zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangenomen, heb je drie weken de tijd om je pakket bij het postkantoor in je buurt op te halen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Ook als je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij de ontvanger wil laten bezorgen of als je het pakket liever op je werk ontvangt.

Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
Op dit moment is Wilma's Hobby gericht op verzenden binnen Nederland, België, Duitsland en Frankerijk. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@wilmashobby.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op de website.

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten?
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan hoort Wilma's Hobby dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel die je bij Wilma's Hobby gekocht hebt, ontvangen we in de e-mail ook graag een duidelijke foto van het betreffende artikel waarin de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt deze klacht richten in een e-mail aan info@wilmashobby.nl,waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevredenheid zal worden opgelost.


 

 

 

 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Altijd op de hoogte blijven?

Schrijf je in en mis nooit meer iets van onze activiteiten, kortingsacties en tips!
Aanmelden

Gastenboek

  • 16-08-2017 - Prima communicatie na foutje bij bestellen van mijzelf en uiterst...  lees meer
  • 10-08-2017 - Wat heerlijk zo'n snelle levering.
    Ik daarom heb gelijk weer...  lees meer
  • 05-08-2017 - Zeer tevreden, snelle levering.
    Dank je wel.

    Hartelijke groet,
    José lees meer
Plaats een bericht
© 2015 - 2017 wilmashobby | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel